البسه اشپزی

اپرون یا پیش بند باریستایی چیست؟

اپرون یا پیش بند باریستایی چیست؟

اپرون یا پیش بند باریستایی، یک نوع روپوش مناسب برای افرادی است که در کافی شاپ ها کار می کنند. ممکن است که اکثر افراد هنگام مراجعه به یک مکان دولتی، هتل، بیمارستان و غیره آن را مشاهده نمایند که افراد آن سازمان از یک نوع لباس فرم مناسب و هم رنگ استفاده می کنند‌. در حالت کلی این هماهنگی نظر افراد را به خود جلب می کند و در این صورت افراد بیشتری به آن مکان جذب خواهند شد. کارکنان کافی شاپ ها هم می توانند در محیط کار خود از یک نوع پیش بند یک دست استفاده کنند تا تأثیرات آن را در محیط کار خود مشاهده کنند. اما ویژگی های یک پیش بند باریستایی چیست؟ استفاده از پیشبند کافی شاپ چه مزایایی برای این محیط کاری دارد؟ آیا بر روی جذب مشتری موثر است؟

امکانات پیش بند باریستایی

این مدل پیش بند مناسب برای باریستا و افرادی است که در کافی شاپ ها مشغول به کار هستند. در اکثر این پیش بندها یک حلقه برای دور گردن وجود دارد و یک کمربند که آن را می توان به دور کمر خود بست. در قسمت جلوی این پیش بند یک عدد جیب وجود دارد که افراد می توانند وسایل ضروری خود را در داخل آن قرار دهند. این نوع پیش بندها از جنس های مختلف مانند جین، چرم، کتان و غیره ساخته می شوند. محبوب ترین مدل پیش بند در بین افراد، اپرون حرفه ای مشکی جیب آبی است که در اکثر کافی شاپ ها از این نوع پیش بند باریستایی استفاده می کنند.

انواع مدل اپرون باریستایی

امروزه انواع مدل اپرون یا پیش بند باریستایی طراحی و تولید می گردند؛ به همین دلیل هر فردی می تواند با توجه به علاقه خود بهترین مدل و رنگ را انتخاب نماید. البته باید توجه نمود که دوخت این نوع پیش بندها هم کاملا آسان است و افراد به راحتی می توانند پیش بند باریستایی مورد علاقه خود را برای محیط کار تهیه کنند.
صاحبان کافی شاپ ها هم می توانند بر اساس محیط کار خود بهترین مدل را برای کارکنان خود خریداری نمایند. پس به تمام صاحبان کافی شاپ ها توصیه می شود که برای ایجاد نظم بیشتر و جذب کردن مشتری ها، از یک نوع لباس فرم یکدست برای کارکنان خود استفاده کنند تا مسیر پیشرفت خود را مشاهده نمایند.

پیشبند باریستایی

پیشبند باریستایی – نوین فرم

ویژگی های پیش بند باریستایی

اپرون یا پیش بند باریستایی، برای محیط کافی شاپ بسیار مناسب است و این نوع پیش بند ها ویژگی ها و خصوصیات خاصی دارند که برخی از آنها عبارت است از:
● پیش بندی که خریداری می کنید، بهتر است از جنس جین باشد؛ چون از سایر جنس های دیگر باکیفیت تر است.
● عرض پیش بند ها باید به اندازه ای باشد که افراد هنگام بستن کمربند احساس راحتی کامل داشته باشند.
● جنس کمر این لباس باید محکم باشد تا امکان باز شدن و پارگی در آن وجود نداشته باشد.
● پیش بند باریستایی را می توان به راحتی شست و تمیز کرد؛ پس برای شست و شوی این لباس مدت زمان زیادی لازم نیست.
● هنگام انتخاب یک نوع پیش بند، به رنگ آن توجه داشته باشید که متناسب با محیط کار و افرادی باشد که در آن فضا مشغول به کار کردن هستند‌.
● اندازه این پیش بند باید تا حدی باشد که از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری کند.

مزایای استفاده از اپرون یا پیش بند باریستایی

هنگام وارد شدن مشتری به داخل کافی شاپ، اولین چیزی که نظر او را جلب می کند، نظم، هماهنگی و نظافت است. زمانی که تمام کارکنان یک کافی شاپ از پیش بندهای یک دست استفاده می کنند، نشان دهنده نوعی نظم و هماهنگی در داخل کافی شاپ است. همچنین استفاده از این نوع پیش بندها باعث می شود، نظافت رعایت شود و در این صورت افراد بیشتری به این مکان جذب خواهند شد.
در صورت استفاده از اپرون یا پیش بند باریستایی، افراد با خیال راحت می توانند انواع مواد غذایی را جابه جا کنند بدون اینکه مشکلی برای کثیف شدن لباس آنها وجود داشته باشد. همچنین با توجه به جیب موجود بر روی این پیش بند، افراد می توانند وسایل ضروری را نیز با خود حمل کنند که در صورت نیاز، در کمترین زمان به این مواد دسترسی داشته باشند.

خرید اپرون کافی شاپ

استفاده از یک نوع لباس یکدست در محیط کافی شاپ، نشان دهنده نظم و هماهنگی در آن فضا است. صاحبان کافی شاپ ها قبل از استخدام کارکنانشان، باید قوانین لازم در محیط کار را به آنها آموزش دهند. بعد از این موارد، تهیه کردن یک لباس فرم مناسب برای هر یک از کارکنان بسیار مهم است و باعث می شود تعداد افراد بیشتری به کافی شاپ آنها جذب شوند. خرید این نوع پیش بندها بسیار راحت است و می توان آنها را از انواع سایت های معتبر خریداری نمود. برای خرید پیش بند باریستایی می توانید به فروشگاه نوین فرم مراجعه کنید که بهترین قیمت و کیفیت را ارائه می دهد. خرید اپرون حرفه ای مشکی جیب آبی گزینه خوبی برای شما خریداران خواهد بود.
یکی از هزینه هایی که برای محیط کافی شاپ لازم است، هزینه خرید لباس های یکدست و مناسب برای کارکنان این محیط است. قیمت اپرون حرفه ای نسبت به تأثیرات زیادی که بر روی نظم و نظافت محیط کافی شاپ دارد، بسیار مناسب است. در کل قیمت این مدل پیش بند ها بالا نیست و به راحتی می توان آنها را تهیه نمود. البته یک روش کم هزینه تر هم وجود دارد که افراد می توانند با تهیه مواد مورد نیاز یک نوع پیش بند یکدست را برای کارکنان خود طراحی و تولید کنند.

 

سخن پایانی

مهم ترین نکته برای جذب مشتری، وجود نظم و هماهنگی در بین افراد است. هنگامی که یک مشتری به کافی شاپ مراجعه می کند، قبل از امتحان کردن طعم نوشیدنی ها و مواد غذایی، به محیط کافی شاپ و نظم و نظافت موجود در آن دقت خواهد کرد. هنگامی که افراد یک کافی شاپ به صورت یک دست از پیش بند های باریستایی استفاده کنند، یک نوع نظم و هماهنگی را در محیط کار خود ایجاد می کنند. پس امروزه انواع مدل پیش بندهای باریستایی جز مواد ضروری برای یک کافی شاپ محسوب می شوند که صاحب کافی شاپ باید آنها را در اختیار کارکنان خود قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *