مقالات

مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی

مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی

مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی به موارد مختلفی بستگی دارد و در طرح و رنگ های مختلف قابل طراحی و تولید است اما مورد مهم در مورد این نوع لباس ها، کیفیت آنها می باشد.
اگر شما یک تولید کننده خوب و حرفه ای را برای دوخت لباس های کار خود استفاده کنید قطعا هم در مدل آنها دقت و ظرافت به خرج خواهد داد و هم جنس با کیفیتی را به شما تحویل خواهد داد.
به طور کلی در مورد انواع لباس کار موارد مختلفی وجود دارد که شما قبل از سفارش و خرید آنها، بهتر است اطلاعاتی در مورد آنها به دست بیاورید و آشنایی نسبی داشته باشید.

مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی

کاپشن و شلوار که یک نوع لباس کار به حساب می آید دارای مدل های مختلفی است و شاید قبل از خرید برای شما این سوال ایجاد شود که مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی به چه مواردی بستگی دارد؟!
یکی از مواردی که باعث تغییر در مدل این لباس کار می شود نوع کار است که این لباس قرار است برای کارکنان چه شغلی طراحی شود؟!
مثلا اگر شغل مورد نظر با آلودگی زیادی سرو‌کار داشته باشد و میزان صنعتی بودن آن بیشتر باشد، باید این لباس در رنگ های تیره تر و با ضخامت بیشتر تولید شود.
در مقابل اگر خطر کار کمتر و میزان آلودگی و کثیفی نیز کمتر باشد قطعا از رنگ های روشن تر و پارچه های نازک تر برای دوخت این کاپشن و شلوار استفاده می شود.
مورد دیگر جایگاه شخص در کار می باشد مثلا: برای مشخص شدن جایگاه سرپرست و یا کارگر، رنگ لباس این دو متفاوت از یکدیگر دوخته می شود.
بسته به نوع کار طراحی جزئیات مدل کاپشن کار صنعتی می تواند متفاوت باشد مثلا در بعضی موارد جیب طراحی شده و سبک یقه و حتی شلوار متفاوت است که همه این موارد بستگی به نوع شغل دارد.

مدل لباس کار صنعتی

مدل لباس کار صنعتی

انواع لباس کار

اگر بخواهیم در مورد انواع لباس کار توضیح دهیم باید بگوییم تنوع گسترده ای در آن وجود دارد چون در مقابل، مشاغل زیادی نیز وجود دارند که هر کدام باید لباس مناسب خود را داشته باشند.
یکی از لباس هایی که شاید به چشم شما خورده باشد، لباس های یکسره یا سرهمی بوده که برای مشاغلی که فعالیت زیاد دارند طراحی می شود که لباس خلبانی، دوبنده و سرهمی نسوز جزو زیر مجموعه های این دسته لباس هستند.
مدل بعدی نوع دو تکه است که شما می توانید در سبک های مختلف مثل: کت و شلوار یا کاپشن و شلوار آن را مشاهده کنید که این مورد هم بسته به نوع شغل، طراحی متفاوتی دارد.
یک مدل دیگر که شاید به چشم شما خورده باشد مدل دوبندی است که ایمنی آن بسیار پایین بوده و برای مشاغل کم خطر طراحی می شود، طراحی این لباس به گونه‌ای است که آستین نداشته و با دو بند به شلوار متصل می شود.
مورد بعدی را که بیشتر در کادر بیمارستانی شما مشاهده می کنید، روپوش کار است که بیشتر به خاطر بهداشت و نظافت مورد استفاده قرار می گیرد و جنبه ایمنی ندارد.
در مورد لباس کار دوبنده حرفه ای که یکی از مدل های لباس کار است نیز باید بگوییم که اگر می خواهید این لباس ایمنی برای شما ایجاد کند باید متناسب با سایز بدن شما دوخته شود و پارچه آن نیز با توجه به شغل شما انتخاب شود تا ایمنی لازم را داشته باشد.
به طور کلی لباس کار در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که شما باید با توجه به شغل و مکانی که در آن مشغول به کار هستید، لباس خود را انتخاب نمایید.

تولیدی لباس کار

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولیدی لباس کار مشغول به فعالیت هستند، بنابراین شما به راحتی می توانید هر سبک لباسی را که می خواهید سفارش دهید اما موضوع مهم کیفیت کار است که شما به هرکسی نمی توانید اطمینان کنید.
تولیدی نوین فرم با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع لباس کار در مدل های مختلف و با کیفیت بالا، این اطمینان را به شما می دهد که به راحتی طراحی و دوخت لباس های کار خود را به تیم آنها بسپارید.
شما می توانید دوخت لباس کار صنعتی زنانه و مردانه را به این تیم بسپارید چون تجربه زیادی در این زمینه دارند و قطعا ایمنی شما را اولویت قرار داده و از پارچه های مناسب و با کیفیت بالا برای شما استفاده می کنند.
هیچ وقت در مواردی که پای جان شما در میان است، ریسک نکنید و به خاطر قیمت پایین تر و دیگر موارد از ایمنی لباس خود کم نکنید چون کوچک ترین مورد، جان شما را به خطر خواهد انداخت.

سخن پایانی

با توجه به این مطلب می توان نتیجه گرفت که مدل کاپشن و شلوار کار صنعتی برای هر شغلی می تواند متفاوت باشد، پس شما قبل از سفارش این لباس باید به هرگونه جزئیاتی که به کار شما مربوط است، دقت کنید.
به طور کلی می توان گفت کاپشن و شلوار یکی از بهترین لباس های کار است که برای شغل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجایی که لباس کار به نوعی محافظ جان شما به حساب می آید پس نباید ساده به آن نگاه کنید بلکه باید بهترین ها را برای آن در نظر بگیرید و کار خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید.
در واقع شما با داشتن لباس کار هم جایگاه و شغل خود را مشخص کرده اید و هم در شغل های پر خطر، از جان خود محافظت کرده اید، پس می توان گفت لباس کار اهمیت فوق العاده بالایی دارد.
حال اگر قصد سفارش یک لباس کار حرفه ای را دارید و می خواهید با اطمینان کامل آن را در هنگام کار بر تن کنید، کار خود را به تیم حرفه ای و با تجربه نوین فرم بسپارید چون سال های زیادی در این حرفه مشغول به فعالیت بوده و مشتریان زیادی از آن راضی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *