البسه اشپزی

بهترین لباس آشپزی مردانه کدام است؟ | راهنمای خرید

بهترین لباس آشپزی مردانه

بهترین لباس آشپزی مردانه، چه نوع روپوشی است؟ چرا لازم است که آشپزها از این لباس ها استفاده کنند؟ لباس های آشپزان باید از چه جنسی باشند؟
همه آشپزخانه های موجود در کشور علاوه بر این که باید غذا های متنوعی را به مشتریان خودشان ارائه بدهند و امنیت غذا های خود را تضمین کنند، لازم است که در هنگام پخت و سرو غذا از لباس های مخصوص آشپزی استفاده کنند. این لباس ها از این جهت حائز اهمیت هستند که باعث می شوند سطح بهداشت افراد و خود آشپزخانه بالا برود؛ از طرفی این نوع از پوشاک به جذب شدن مشتریان کمک زیادی می کنند. بنابراین استفاده کردن از روپوش آشپزخانه مردانه نه تنها هیچ عیبی برای آشپز‌ها ندارد، بلکه باعث خاص تر شدن محیط رستوران و آشپزخانه خواهد شد.

روپوش آشپزی مردانه

مطابق با قواعد و قوانین وضع شده از سمت وزارت خانه بهداشت، صنف و واحد های زیر نظر آن ها، رعایت کردن بهداشت عمومی و فردی در رستوران ها بسیار مهم است. بنابراین لازم است که برای رعایت نظم، همه پرسنل از یک لباس واحد استفاده کنند‌. بنابراین همه رستوران ها و آشپزخانه هایی که زیر نظر وزارت بهداشت هستند باید به طور همیشگی از این روپوش ها استفاده کنند‌. البته چون که آشپز ها و خدمه ها باید مدت زمان زیادی در آشپزخانه کار کنند، این روپوش ها باید دارای ویژگی های خاصی باشند، به عنوان مثال این لباس ها باید به کارکنان آزادی عمل بدهند.

بهترین لباس آشپزی مردانه باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

به طور کلی لباس های کارکنان آشپزخانه، متناسب با رتبه و مقامی که دارند، با یک دیگر متفاوت هستند؛ به همین دلیل هم در همه آشپزخانه های بزرگ، لباس سرآشپز با سایر افراد متفاوت است. لباس سرآشپز آشپزخانه نسبت به سایر کارکنان زیباتر و خاص تر است. همچنین جنس روپوش سرآسپز باید از بهترین جنسپارچه ها دوخته شده باشد. از طرفی؛ کلاه سرآشپز هم با کلاه بقیه آشپزها متفاوت است. دلیل این تفاوت نیز تشخیص دادن راحت تر و آسان تر سرآشپز از سایر کارکنان و خدمه خواهد بود. علاوه بر این با این تفاوت، نظم خاصی داخل رستوران و آشپزخانه به وجود خواهد آمد.
لباس و روپوش مردانه در آشپزخانه می تواند با جنس ها و رنگ های متفاوتی ساخته شود اما باید در نظر داشت که پارچه مورد نظر آن ها نباید به خودش آلودگی جذب کند. یکی از خاص ترین فرم های مردانه، روپوش آشپزی مشکی زرد طرح ویرا سه تیکه است. و روپوش آشپزی دو تکه ویرا با کلاه نقابدار است. از سایر ویژگی های روپوش های مردانه آشپزخانه باید به ماندگاری و دوام بالای آن اشاره کرد. علاوه بر این، روپوش های مردانه باید در مقابل شستشو از مقاومت بالایی برخوردار باشند و لکه های آن ها به راحتی از بین برود. همچنین یک روپوش مردانه انتخاب شده برای رستوران باید منظم و آراسته باشد؛ حتی لازم است تمیز دوخته شود‌.

بهترین روپوش رستورانی مردانه

جنس روپوش های مردانه

یکی از مهم ترین پارامتر هایی که در هنگام خرید روپوش باید به آن توجه کرد، جنس پارچه و نخ به کار رفته در این لباس ها است. بنابراین روپوش های آشپزخانه باید از جنسی باشند که سریعا بو نگیرند و الیاف به کار رفته در آن ها بسیار مرغوب باشد. همچنین روپوش انتخاب شده نباید با شستشو های مکرر آسیب ببیند؛ بنابراین کیفیت این لباس ها بسیار مهم است. پر فروش ترین و بهترین پارچه هایی که می توان از آن ها برای دوخت روپوش مردانه استفاده کرد، جنس ترگال یا تترون است.

روپوش آشپزی مردانه شامل چه مواردی است؟

لباس های کارکنان آشپزخانه باید از یک استاندارد کلی که مختص فرهنگ و طبق نظر مدیران شرکت است، انتخاب بشود اما به طور کلی همه روپوش های مردانه باید شامل کلاه باشند که کلاه هر کس مخصوصا سرآشپز با بقیه متفاوت است. از طرفی روپوش کارکنان آشپزخانه باید به صورت پیرهن و شلوار دوخته شوند؛ همچنین وجود یک پیشبند برای این ست ضروری است.
از انواع لباس و روپوش مردانه در آشپزخانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روپوش های دکمه دار
  • رو پوش هایی با دو دکمه که در کنار یک دیگر قرار دارند.
  • لباس های مردانه یقه دار
  • روپوش های آشپزی مردانه با زیپ
  • رو پوش های مردانه با یک رنگ یا به صورت دو رنگ
  • روپوش آشپزخانه با طرح های خارجی

قیمت لباس آشپزی مردانه

به طور کلی قیمت انواع لباس های آشپزی مردانه به پارامتر های متفاوتی بستگی دارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روپوش های آشپزخانه می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیفیت و نوع پارچه ای که با آن روپوش دوخته می شود.
  • شکل و طرح روپوش مردانه
  • نوع و مدل دوخت لباس کارکنان
  • رنگ پارچه
  • برند تولید کننده روپوش مردانه

از طرفی باید گفت که قیمت روپوش مردانه در آشپزخانه ها در هر سایت و فروشگاهی مختلف است. به عنوان مثال لباس های مارک یا روپوش هایی با برند خارجی قیمت بالاتری نسبت به موارد مشابه داخلی دارند.
قیمت این لباس ها بسیار مهم هست و؛ چرا که در طول سال ممکن است چندین بار تغییر کند. پس بهتر است که روپوش هایی با قیمت ارزان و مناسب را انتخاب کنید. طراحی لباس باید زیبا و در عین حال خلاقانه باشد؛ از طرفی شیک و خاص بودن روپوش هم بسیار مهم است. شیک و زیبا بودن روپوش باعث جذاب تر دیده شدن رستوران خواهد شد. لباس فرم آشپزی مشکی قرمز طرح تیام، همه خصوصیات گفته شده را یکجا با هم دارد و انتخاب مناسبی برای رستوران های بزرگ است.

سخن پایانی

انتخاب بهترین لباس آشپزی مردانه برای همه رستوران های کشور بسیار مهم است؛ چرا که قلب یک رستوران، آشپزخانه و خدمه آن است. در هنگام خرید روپوش های مردانه باید با دقت زیادی عمل کرد تا بهترین مورد را برای رستوران خود انتخاب کنید.
خریداران و متقاضیان این لباس ها می توانند روپوش های مردانه را با مدل های زیادی در فروشگاه ما پیدا کنند؛ چرا که ما به
فروش لباس آشپزی مردانه در طرح های مختلف می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *