البسه اشپزی

راهنمای خرید لباس رستورانی + نکات مهم در انتخاب

راهنمای خرید لباس رستورانی

راهنمای خرید لباس رستورانی در مشاغلی از قبیل کافی شاپ و رستوران ها خیلی مهم است؛ زیرا بیشترین چیزی که جلب توجه می کند و باعث جذب مشتری می شود، ظاهر رستوران و کارگران است. تصور کنید وارد رستورانی می شوید قطعا اگر در کنار ارائه خدمات با کیفیت، ظاهر رستوران و لباس کار کارمندان به نظرتان جالب بیاید، حتما برای دفعات بعد نیز همان رستوران را انتخاب می کنید. پس اگر شما قصد تاسیس رستورانی را دارید باید این موارد را در نظر داشته باشید.
اما چه نوع لباس کاری را باید برای کارمندان در نظر گرفت که ظاهر رستوران را شیک نشان دهد ؟ آیا باید برای تمام کارمندان یک نوع لباس را تهیه کرد ؟ ما در ادامه به بررسی و راهنمای خرید لباس رستورانی می پردازیم، پس قطعا با همراهی ما و خواندن این مطلب می توانید اطلاعات زیادی را برای خرید لباس رستورانی به دست آورید.

راهنمای خرید لباس رستورانی و انواع لباس های رستورانی برای کارمندان

قطعا نمی توان برای تمام کارمندان لباس های شبیه به هم را تهیه کرد، به عنوان مثال لباس آشپز با پیشخدمت یکی نیست. اما اگر بین این لباس ها هماهنگی کمی باشد، یعنی هر کدام علاوه بر این که از رنگ و طرح متفاوت برخوردار نباشند، هارمونی اندکی با هم داشته باشند، بسیار زیباتر خواهند بود. به عبارتی اینکه لباس ها کاملا شبیه هم باشند می تواند یک آیتم کسل کننده را به وجود بیاورد. از طرف دیگر لباس های ساده ولی شیک بیشتر به دل می نشینند و توجه ها را به سمت خود جلب می کنند. در ادامه به راهنمایی انتخاب نوع لباس برای هر کدام از شغل ها می پردازیم.

لباس پیشخدمت

اغلب، وقتی مشتری وارد محیط رستوران می شود با پیشخدمت برخورد می کند، در واقع اولین فردی که توجه مشتری را به سمت خود جلب می کند، پیشخدمت است. پس در نظر داشته باشید که باید برای پیشخدمت لباس مناسبی انتخاب شود که با توجه به یکسری محدودیت ها انتخاب نوع لباس برای پیشخدمت خانم و آقا نیز با هم فرق می کند. ولی به طور کلی لباس پیشخدمت تشکیل شده از یک پیراهن، شلوار و جلیقه است که البته گاها از یک پاپیون هم استفاده می شود. از طرفی برای خانم ها هم از مانتو به همراه پیش بند استفاده می کنند.

لباس آشپز

آشپز اساسی ترین کار را در رستوران انجام می دهد و استعداد و کیفیت کار او در جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. اصطلاحا گفته می شود آشپزخانه قلمرو حکومتی آشپز است، اما در این میان آنچه که سر آشپز به آن نیاز دارد لباس کاری متمایز با دیگر کارمندان است؛ به طوری که زیبا و منحصر به فرد باشد. معمولا لباس آشپز یک پیراهن بلند و سفید با یک کلاه سفید است، البته طرح های جدید و مختلفی نیز برای آشپز وجود دارد و شما با توجه به سلیقه تان می توانید مدل های گوناگونی را خریداری کنید.

لباس فرم رستورانی مدل ویرا مشکی فیروزه ای

خرید لباس رستورانی ارزان قیمت و با کیفیت یکی از دغدغه های صاحبان رستوران محسوب می شود و قطعا سرمایه گذاران به دنبال تولید کننده هایی هستند که لباس رستوران را با قیمت مناسب عرضه کنند. یکی از این تولیدی ها که امروزه خیلی معروف شده، ویرا مشکی است. در واقع می دانیم که طراحی لباس های متنوع با طرح های زیبا یکی از کارهایی است که باعث جذب مشتری می شود؛ ویرا مشکی، لباس هایی با طرح های گوناگون را وارد بازار می کند. در واقع ویرا مشکی یکی از بزرگترین تولیدی لباس کار رستورانی است، از طرفی در این مجموعه هماهنگی بین رنگ و طرح لباس ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و ظاهر رستوران خود آن ها را خریداری کنید.
اما لباس فرم رستورانی مدل ویرا مشکی فیروزه ای یکی از انواع مدل های لباس ویرا مشکی است که امروزه جزو پرفروش ترین لباس ها محسوب می شود. معمولا پارچه ای که در تولید لباس رستورانی استفاده می کنند، از جنس ترگال است که از درصد زیادی پلی استر و کتان تشکیل شده است. این جنس پارچه باعث خاص شدن لباس، افزایش کیفیت و دوام لباس رستورانی می شود.

قیمت لباس رستورانی

در رابطه با قیمت لباس های رستورانی باید گفت، این لباس ها با توجه به اینکه چه مقدار پارچه مصرف می کنند یا برای چه نوع شغلی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت متفاوتی دارند. برای مثال جلیقه تکی پیشخدمت مبلغی حدود ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که این قیمت با توجه به برند لباس متفاوت است.
قیمت ژیله های گارسونی حدود ۳۰۸ هزار تومان است، ولی همانطور که گفتیم قیمت ها می توانند متفاوت باشند. همچنین قیمت روپوش های آشپزی با توجه به اینکه برای خانم یا آقا استفاده می شود هم گوناگون است؛ به عنوان مثال روپوش آشپزی زنان قیمتی نزدیک به ۳۳۰ هزار تومان است و برای مردان حدود ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

به نظر شما هدف از خرید لباس رستورانی چیست؟

افرادی که در محیط رستوران فعالیت دارند نیاز به پوشیدن لباس های مخصوص کار دارند، در واقع در گذشته معمولا تنوع خاصی بین لباس پوشیدن کارمندان نبود. ولی امروزه با تنوع تولیدی لباس کار رستورانی می توان لباس های مختلفی را انتخاب کرد که باعث جلب توجه مشتری شود. به عبارتی با انتخاب لباس های رستورانی خاص و ویژه می توان جذب مشتری را افزایش داد.

سخن پایانی

راهنمای خرید لباس رستورانی یکی از مسائلی است که امروزه ذهن صاحب کاران را درگیر کرده است، در واقع خرید لباس فرم در رستوران ها و یا محل کار خدمه ها یکی از مورد بحث ترین مسائل است. سرمایه گذاری کردن در لباس رستورانی و خریداری آن کار تقریبا سختی است که فرد در آن نیاز به راهنمایی پیدا می کند. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید لباس رستورانی باید به آن توجه کرد این است که مشخص کنید برای چه کسی می خواهید فرم خریداری کنید.
سعی کنید بر اساس آیتم رستوران، لباسی را انتخاب کرده که همه چیز در آن یک ظاهر یکدست و شیکی داشته باشد، البته این مورد الزامی نیست ولی اینکه لباس ها با ظاهر رستوران هماهنگ باشد می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد. فروشگاه اینترنتی ما به فروش انواع و اقسام لباس رستورانی با بهترین کیفیت و متد می پردازد. ما در تلاش هستیم تا این لباس ها را با بهترین کیفیت و قیمت به متقاضیان عرضه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *