البسه رستوران

نکات طلایی انتخاب پارچه لباس فرم رستوران

انتخاب پارچه لباس رستوران

اهمیت انتخاب یک لباس فرم مناسب برای ارگان ها، سازمان ها و مراکزی که ارائه خدمات به مشتریان می نمایند، بر کسی پوشیده نیست. به خصوص اهمیت لباس فرم رستوران که برای برندسازی و جلب مشتری، فوق العاده اهمیت دارد. بر همین اساس ذکر نکات طلایی در انتخاب پارچه لباس رستوران می تواند به تولید کنندگان این لباس ها، کمک شایانی نموده باشد.
تمامی محصولات و منسوجاتی که با پارچه تولید می شوند؛ کیفیتی وابسته به کیفیت پارچه مصرفی دارند. در واقع هر چه کیفیت پارچه انتخاب شده، بیشتر و بالاتر باشد، طبیعتا کیفیت نهایی لباس فرم بیشتر خواهد بود.
یکی از دغدغه های اساسی خریداران لباس فرم رستوران یا تولیدی های تازه تأسیس، انتخاب پارچه مناسب برای لباس کار رستورانی است.
در واقع خریداران ممکن است ندانند که لباس دوخته شده از چه جنسی را خریداری کنند بهتر است؟ و در طرف مقابل تولیدی های تازه تأسیس هم نمی دانند بهترین پارچه مناسب لباس کار رستوران کدام است؟
در اینجا با توجه به اهمیت انتخاب پارچه لباس رستوران برای هر دو مخاطبین ما یعنی خریداران و تولیدی های لباس فرم، به بیان نکات طلایی در این حوزه پرداخته ایم. کافی است تا پایان همراه ما باشید.

پارچه برای لباس فرم رستورانی چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجا که کیفیت و بافت پارچه می تواند در بالاتر رفتن کیفیت لباس فرم رستورانی کمک شایانی نماید، این پارچه باید مشخصات منحصربفردی داشته باشد.
پارچه مناسب لباس فرم رستوران، با توجه به سمت یا فعالیتی که فرد در محیط رستوران دارد، می تواند متفاوت انتخاب شود.
اما به طور کلی این پارچه می بایست از ویژگی های ذیل برخوردار باشد:

  • قابلیت شستشو و حتی ضد عفونی کردن داشته باشد.
  • به راحتی کیفیت بافت خود را از دست ندهد.
  • ثبات در رنگ داشته باشد.
  • از ثبات سایشی و کششی برخوردار باشد.
  • آهار مناسب داشته و مقاومت خوبی در برابر پارگی دارا باشد.
  • وزن یا گرماژ نسبتا سبک و مناسبی داشته باشد.

در این میان، شاهد استفاده از انواع پارچه ترگال ساده، پارچه کجراه و پارچه فلامنت فلامنت در تولید انواع مدل های لباس فرم رستورانی هستیم.

پارچه مناسب لباس کار رستوران

پارچه مناسب لباس کار رستوران

نکات مهم در انتخاب پارچه لباس رستوران

اگز شما هم می خواهید لباس فرم رستوران با کیفیت و دوام خوبی را خریداری کنید، قطعا پارچه انتخابی شما می تواند پارچه ترگال ساده یا کجراه باشد.
این پارچه از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و تمامی ویژگی های یک پارچه مناسب لباس فرم رستوران را دارد.
از مهم ترین نکات در انتخاب پارچه لباس رستوران می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  1. تولیدی های لباس فرم می بایست هنگام انتخاب پارچه لباس رستوران در بازار، این پارچه را به صورت عمده خریداری کنند. چرا که در صورت کم آمدن عرض پارچه، نیاز دوباره به خرید پارچه نخواهد بود.
  2. روانشناسی رنگ پارچه لباس فرم رستوران، اهمیت زیادی در راستای جلب و اعتماد مشتریان به رستوران ها دارد. پس با آگاهی از روانشناسی رنگ، انتخاب پارچه برای لباس فرم رستوران انجام شود.
  3. قیمت پارچه لباس رستورانی، با توجه به عرض، گرماژ یا رنگبندی آن تعیین می شود. اگر شما خرید عمده پارچه را انجام دهید، قطعا تولیداتی با قیمت تمام شده کمتر خواهید داشت.

سفارش دوخت لباس کار رستورانی در نوین فرم

در این مقاله سعی شد تا در خصوص نحوه انتخاب پارچه لباس رستوران مطالبی را عنوان کرده باشیم. چرا که هم خریداران و هم تولید کنندگان لباس فرم رستورانی، دغدغه انتخاب جنس پارچه را داشته اند.
در حال حاضر از طریق فروشگاه نوین فرم، بدون هیچ دغدغه ای امکان سفارش دوخت انواع لباس کار رستورانی، روپوش فرم رستوران، کلاه رستورانی و انواع پیشبند وجود دارد.
جهت مشاهده و خرید لباس فرم رستورانی می توانید به صفحه فروشگاه نوین فرم مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *